نوا آنلاین

ساخت وبلاگ

به گزارش جام جم نوا، صادقی با انتشار این عکسها نوشت:

دریغ از حتی در خونه ایی که مانع اتش باد بشه .... اقایون در دفتر های زیباتون و باز کنید و بیاین ببینید ... لطفا .. اینجا شمس اباد کوره اجر پزی


این بچه ها جهنم و لمس میکنن و بهشت و خواب میبینن ..


شمس اباد - کوره اجر پزی .... بچه های با عشق کار ... نگاه مهربون شما .... ما باهمیم

نوا آنلاین...
ما را در سایت نوا آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار navaonline بازدید : 153 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 16:59

به گزارش جام جم نوا، علی نیکو نیا مدیر روابط عمومی موسسه آوای هنر گفت: احسان خواجه امیری 17 و 18 تیر در چهار سانس و در ساعت های 18:30 و 22 روی صحنه می رود.

وی ادامه داد: در این کنسرت چند قطعه از جدیدترین آلبوم این خواننده برای مخاطبان اجرا می شود و برنامه های غافلگیر کننده ای را برای طرفداران خواجه امیری در نظر گرفته ایم.

نیکونیا افزود: در این کنسرت که در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار می شود، هومن نامداری رهبری ارکستر احسان خواجه امیری را بر عهده دارد.

وی خاطرنشان کرد: به زودی تور کنسرتهای خواجه امیری در آمریکا و کانادا برگزار می شود.

گفتنی است، کنسرت بزرگ تابستانی احسان خواجه امیری به همت موسسه صوت آوای هنر برگزار می شود.

منبع:میزان

نوا آنلاین...
ما را در سایت نوا آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار navaonline بازدید : 166 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 14:39

نوا آنلاین...
ما را در سایت نوا آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار navaonline بازدید : 153 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 14:39

به گزارش جام جم نوا، موسیقی فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» که توسط حبیب خزایی‌فر ساخته شده، این روزها با واکنش مثبت مخاطبان در اینستاگرام روبرو شده است. به همین دلیل نیز، چهار دقیقه از موسیقی که مربوط به تیتراژ پایانی «ایستاده در غبار» است، منتشر شده است.

این فیلم که در مورد حاج احمد متوسلیان تهیه شده است، برای حضور در بخش نگاه نو سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر انتخاب شد. ایستاده در غبار به خاطر خلاقیت‌های کم‌نظیر فیلم سازانش، مورد توجه عموم و منتقدین قرار گرفت و سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره فیلم فجر ۱۳۹۴ را از آن خود کرد.

حبیب خزایی‌فر پیش از این علاوه بر ساخت موسیقی مجموعه تحسین‌شده «آخرین روزهای زمستان»، موسیقی‌های مختلفی برای مجموعه‌های سینمایی و مستند ساخته است.

ساخت بیش از 300 قطعه موسیقی برای مجموعه‌های مستند گروه روایت فتح، ساخت موسیقی چندین برنامه‌ تلویزیونی از جمله این شب‌ها، زوم کن، آستانه، استوا، ساخت موسیقی مستندهای سینمایی فصل هرس لقمان خالدی، قصه یک مرد به کارگردانی عطا مهراد و سیاوش جمالی، ساخت موسیقی فیلم داستانی حبیب آقا به کارگردانی محمد حمزه‌ای و چندین مستند، برنامه تلویزیونی و فیلم داستانی دیگر در کارنامه خزایی‌فر به چشم می‌خورد.

بر اساس این گزارش، اکران خیریه «ایستاده در غبار» به نفع استعدادهای درخشان با همکاری موسسه نیکوکاری رهروان و با حضور عوامل فیلم، هنرمندان و چهره‌های فرهنگی و هنری، چهارشنبه (2 تیرماه) در پردیس سینمایی ملت برگزار خواهد شد.

همچنین سازندگان «ایستاده در غبار» از تماشاگران فیلم درخواست کردند که حس خود را در شبکه‌های اجتماعی به خصوص اینستاگرام با هشتگ «#ایستاده_در_غبار» به اشتراک بگذارند که تاکنون علاوه بر بسیاری از سینماگران، تعدادی قابل توجهی از علاقمندان سینما و مخاطبان نیز به این هشتگ پیوسته‌اند و نظرات خود را درباره فیلم با دوستان‌شان به اشتراک گذاشته‌اند.

می‌توانید موسیقی تیتراژ پایانی «ایستاده در غبار» را از اینجا آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

منبع: آنا

نوا آنلاین...
ما را در سایت نوا آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار navaonline بازدید : 168 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 14:39

نوا آنلاین...
ما را در سایت نوا آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار navaonline بازدید : 182 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 17:33

نوا آنلاین...
ما را در سایت نوا آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار navaonline بازدید : 162 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 17:33

به گزارش جام جم نوا، بیستمین برنامه هزارصدا با داروی بنیامین بهادری به عنوان کارشناس خوانندگی، فرید احمدی به عنوان کارشناس ترانه و امیرقدیانی به عنوان کارشناس آهنگسازی در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد و در آن یک خواننده موسیقی سنتی که از شاگردان حسین علیشاپور است به عنوان نفر اول انتخاب شد.

در ابتدای این برنامه، آرش نصیری، بنیان گذار، مدیر و مجری هزار صدا، شعر «به شب نشینی خرچنگ های مردابی/ چگونه رقص کند ماهی زلال پرست» استاد محمدعلی بهمنی را قرائت کرد. سپس تیتراژ برنامه پخش شد.سپس مجری از مصطفی پاریزی، نفر برتر برنامه قبل دعوت کرد که به عنوان مهمان، اجراهای این برنامه را آغاز کند. پس از آن کارشناسان برنامه روی صحنه دعوت شدند. بنیامین بهادری در ابتدای صحبتش در پاسخ به اینکه چرا تبلیغ این برنامه را در صفحه اینستاگرامش قرار نداده گقت به این پس از سخنان فرید احمدی و امیرقدیانی، برنامه آغاز شد و به ترتیب علی نظاری، ایمان نامی، علی بنیادی، احسان بهرامی، سجاد بازاج، محمدرضا رامزی و کیهان حکمت شعار آثار خود رو اجرا کردند و تحلیل آثار خود را شنیدند. پس از این اجراها کارشناسان، در فاصله اجرای استاد تورج شعبانخانی به شور نشستند و نفرات برگزیده را به این ترتیب انتخاب کردند:

نفر اول: علی بنیادی
نفر دوم: علی نظاری
نفر سوم: احسان بهرامی

قبل از اجرای هر خواننده، فیلم کوتاهی پخش می شد که خواننده بیوگرافی کوتاهی از خود بیان می کرد. علی بنیادی که نفر اول شد خود را از شاگردان حسین علیشاپور و خواننده موسیقی سنتی معرفی کرد که گاهی اوقات هم پاپ می خواند. انتخاب این خواننده به عنوان نفر اول در تیم کارشناسی که در آن ستاره اصلی بنیامین بهادری خواننده مطرح موسیقی پاپ است از نکات جالب این برنامه بود.

قبل از اینکه تیم کارشناسی نفرات برگزیده را انتخاب کنند، تورج شعبانخانی آهنگساز و خواننده قدیمی و نوستالژیک موسیقی پاپ دو قطعه از خود را برای حضار اجرا کرد که بسیار مورد توجه قرار گرفت. شعبانخانی وقتی روی صحنه حاضر شد گفت من حال خوشی ندارم و حتما باید سرحال باشم که بخوانم بنابر این فقط یک قطعه می خوانم و قطعه معروف «تو که نیستی» را اجرا کرد. بعد از اتمام این قطعه و با توجه به استقبال خوب تماشاگران و بنیامین بهاری و اعضای گروه کارشناسی که در این فاصله برای تماشای اجرای استاد بین تماشاگران حاضر شده بودند، قطعه نوستالژیک «هنوزم چشمای تو مثل شبای پر ستارست» را اجرا کرد. شعبانخانی پیش از این برنامه در ششمین برنامه از سری برنامه های سال اول برگزاری هزارصدا، در کنار سیدعباس سجادی و امیر شاهرخی به عنوان کارشناس خوانندگی هم حضور به هم رسانده بود. همچنین بنیامین بهادری و فرید احمدی پیش از این در اسفندماه سال ۹۳ یک بار دیگر و در آن زمان به همراه علیرضا میرآقا، آرش سعیدی و علی منصوری داوران برنامه هزارصدا بودند.

در یکی از بخش های این برنامه، خواننده یازده ساله یاسین گلشنی که فرزند خواننده تلویزیون عباس گلشنی ست، قطعه ای برای مادر خواند.

این برنامه دومین برنامه از سری جدید برنامه های مسابقه موسیقی هزارصدا در بخش موسیقی پاپ بود.

هزارصدا برنامه ای برای معرفی استعدادها و چهره های جوان و خوش آتیه موسیقی ست که در آن، برخلاف برنامه های معمول استعدادیابی موسیقی، خوانندگان آثار متعلق به خود را اجرا می کنند. این برنامه با مدیریت و اجرای آرش نصیری هرماه دوبار، یکی برای موسیقی پاپ و یک بار هم برای ساز و آواز و تصنیف موسیقی اصیل ایرانی برگزار می شود.

برنامه بعدی هزارصدا در روز دهم تیرماه و این بار در ژانر موسیقی اصیل ایرانی برگزار می شود. در برنامه قبلی هزارصدا که بعد از افطار پنج شنبه هفته گذشته بیستم تیرماه برگزار شده بود، محمدعلی بهمنی، مجید درخشانی و عبدالحسین مختاباد به عنوان داور حضور داشتند.

منبع: موسیقی ایرانیان

نوا آنلاین...
ما را در سایت نوا آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار navaonline بازدید : 151 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 17:33

به گزارش جام جم نوا، علیرضا قربانی آخرین اجرای بهاری «دخت پری‌وار» را در تالار وحدت روی صحنه برد. این در حالی بود که این اجرا توسط رضا موسوی کارگردانی شده بود تا اجرای این هنرمند حال و هوای متفاوتی داشته باشد.

قربانی در این اجرا علاوه بر قطعات آلبوم «دخت پری‌وار» قطعاتی را نیز از آلبوم پرطرفدار «حریق خزان» اجرا کرد.

کنسرت، با قطعه‌‌ی «پرده‌نشین» آغاز شد و نحوه‌ی کارگردانی طوری بود که مخاطب نه خواننده و نه نوازندگان را روی صحنه نمی‌دید و صرفا افکت‌های تصویری رابط مخاطب و موسیقی زنده بودند.

قطعه‌ی «آخرین جرعه جام» نیز در حالی اجرا شد که فقط علیرضا قربانی از پس پرده‌ای آواز می‌خواند و باز هم نوازنده‌ای روی صحنه نبود. این در حالی است که بسیاری از مخاطبان به کنسرت می‌آیند تا با هنر نوازندگان مواجه شوند و بتوانند شیوه‌ی ساز زدن آن‌ها را روی صحنه ببیند؛ اما رضا موسوی با این نحوه‌ی کارگردانی در بخش زیادی از این کنسرت، مخاطب را از دیدن با نوازنده محروم کرد و بیشتر به‌دنبال جلب کردن توجه نسبت به خواننده بود.

این موضوع حتی در نورپردازی‌ها هم دیده می‌شد، به‌گونه‌ای که نوازنده باید در تاریکی ساز می‌زد و نورپردازی فقط متوجه خواننده بود. مثلا در یک قطعه‌ی ساز و آواز، سامان صمیمی در گوشه‌ای از صحنه کمانچه می‌زد، بدون این‌که مخاطب با ساز او ارتباط بصری برقرار کند و تمام نورپردازی‌ها در ساز و آواز روی چهره‌ی علیرضا قربانی متمرکز شده بود.

شیوه کارگردانی این کنسرت، مخاطب را به یاد برخورد صداوسیما با موسیقی می‌انداخت که با تمرکز بر خواننده، از نمایش دادن ساز اجتناب می‌کند. این نحوه‌ی اجرا باعث شده بود، حس تماشای یک اجرای زنده تا حد زیادی از مخاطب حاضر در سالن گرفته شود و این موضوع کمی عجیب به‌نظر می‌رسید.

با این حال، نحوه‌ی اجرای قربانی تفاوتی با سایر اجراهای زنده‌اش نداشت و قطعاتش را یکی پس از دیگری برای مخاطبان اجرا کرد.

او در بخشی از این کنسرت نیز گفت: زبانم قاصر است از این‌که مراتب خوشحالی و خوشبختی‌ام را ابراز کنم. فقط برای این روی صحنه صحبت می‌کنم تا شما بدانید افراد زیادی برای این اجرا زحمت کشیده‌اند تا ما بتوانیم کاری متفاوت به شما ارائه دهیم. من هم از همه‌ی این دوستان سپاسگزارم.

قربانی درباره‌ی اجراهایش در این چند شب در تالار وحدت اظهار کرد: ما در شب‌های ماه مبارک رمضان این اجرا را روی صحنه بردیم و شاید برخی از شما به‌خاطر این موضوع به سختی و زحمت افتاده باشید؛ اما دلیلش این بود که می‌خواستیم حداقل اجرای موسیقی جدی را در این ایام رواج دهیم.

این هنرمند در پایان صحبت‌هایش از همکاری دفتر موسیقی وزارت ارشاد و بنیاد رودکی هم قدردانی کرد.

بخش دوم کنسرت، با حضور یک پرفومر روی صحنه همراه بود؛ سروش کریمی هنگام اجرای قطعات موسیقی، حرکاتی نمایشی را روی صحنه اجرا کرد.

«ارغوان» آخرین قطعه‌ای بود که در میان تشویق‌های پیاپی مخاطبان اجرا شد و قربانی با تشویق مخاطبان، قطعه‌ی «مدار صفر درجه» را به‌عنوان بیز کنسرت اجرا کرد.

میثم مروستی، کنسرت‌مایستر اجرا بود و نیلوفر محبی (ویلن)، پریسا پیرزاده (ویولا)، آتنا اشتیاقی (ویلنسل)، فرشید پاتینیان (کنترباس)، سایوری شفیعی (کلارینت)، حسام صدفی‌نژاد (ابوا)، میلاد عباسی (هورن)، امیر دارابی (پیانو)، آرین کشیشی (گیتارباس)، همایون نصیری (پرکاشن)، پیمان حاتمی (سازهای الکترونیک)، رکسانا صرافی، مهدیه صفدری و بهرخ شورورزی (همخوان) در این اجرا روی صحنه رفتند.

منبع: ایسنا

نوا آنلاین...
ما را در سایت نوا آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار navaonline بازدید : 163 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 12:53

به گزارش جام جم، قاسم افشار یکی از خواننده‌های با استعداد و خوش صدای همین نسلی است که این روزها جایشان در عرصه موسیقی خیلی خالی است. با او درباره جای خالی او و هم‌نسلانش، تصمیم‌های تازه او درباره کارش و... گفت‌وگویی انجام داده‌ایم که می‌توانید بخش‌هایی از آن را در ادامه بخوانید.

قطعه‌ای که فراموش نشده

به خاطر دارم سال 75 یا 76 بود که برای خوانندگی در صداوسیما تست صدا دادم و زنده‌یاد بابک بیات گفت صدایم قابل قبول است و قرار شد همکاری‌هایی با هم داشته باشیم. مدتی بعد قرار شد قطعه «وقف پرنده‌ها» را اجرا کنم. شعرش برای استاد محمدعلی شیرازی بود، آهنگسازی آن را اکبر آزاد انجام داد و تنظیمش هم به‌عهده بهروز صفاریان بود. این اثر یک کار زیست‌محیطی بود و در بین کارهایی که آن زمان تولید می‌شد، زیبا بود. هنوز هم با گذر 20 سال هر جا اجرایی داشته باشم مردم دوست دارند آن را بشنوند و دوستش دارند. خلاصه که «وقف پرنده ها» اولین قطعه‌ای بود که خواندم و با آن به مردم شناسانده شدم.

مجوز هست، سالن نه

سال گذشته از وزارت ارشاد مرا دعوت کردند و پرسیدند چرا کنسرت نمی‌گذارم. گفتم کجا کنسرت بگذارم؟ گفتند شما هنرمند درجه یک هستی و می‌توانی در تالار وحدت کنسرت بگذاری. مجوزهای لازم را هم به من دادند، اما روزهای نامناسبی را برای اجرای کنسرت به من پیشنهاد کردند، من هم نپذیرفتم. وقتی در تهران اصولا همه پنجشنبه و جمعه به کنسرت می‌روند چرا باید اجرا در روزهایی را که مردم شرایط و امکان حضور در کنسرت‌ها را ندارند، بپذیرم. با خودم گفتم حتما دوباره پیگیری می‌کنند و مسأله را با هم حل می‌کنیم؛ اما دیگر تماسی گرفته نشد که بپرسند چه شرایطی را می‌خواهم.

مگر ما چه می‌خواهیم؟

راستش گاهی با خودم به این فکر می‌کنم که از دنیای مجاز موسیقی خداحافظی کنم. آنها که دارند غیرمجاز کار می‌کنند و نماآهنگ‌هایشان در شبکه‌های ماهواره‌ای پخش می‌شود شرایط بهتری برای کار دارند! ما که همیشه کاملا قانونی عمل می‌کنیم نه حمایت داریم و نه همراهی. نماآهنگ‌ها باعث می‌شود مردم با هنرمند ارتباط بهتری بگیرند، اما ما فضایی برای پخش آنها نداریم. مردم دیگر هیچ نماآهنگی را با تصویر گل و پرنده نمی‌پذیرند، این کارها 20 سال پیش جواب می‌داد.

درگیر و دار مجوز

در ابتدای کارم یک سال به من مجوز فعالیت در عرصه موسیقی را نمی‌دادند و می‌گفتند صدایم شبیه یک خواننده لس‌آنجلسی است. رویشان نمی‌شود بگویند ادا درمی‌آوری و... . تا این‌که رفته رفته به دوستان ثابت شد اگر شباهتی هم هست یک چیز طبیعی است و دست خود من نیست. خیلی‌ها می‌گویند من و خواننده‌های هم‌نسلم کمرنگ شده‌ایم، اما ماجرا این است که ما این شرایط را به‌وجود نیاورده‌ایم. شرایط تغییر کرده و اوضاع به‌گونه‌ای پیش رفته که اگر کار را در فضای مجازی منتشر کنیم، نتیجه بهتری می‌گیریم. نمی‌گویم ما مقصر نیستیم، اما سیاست‌های کلی موسیقی کشور آن‌قدر تغییر کرد که خوانندگان نسل ما کمرنگ شدند. اغلب هم از این شرایط ناراحت هستند.

همه‌کاره‌های کم‌توان

ترانه همیشه برای مردم ما مهم بوده و به تبع آن ترانه‌سراها و فعالان موسیقی هم به ترانه بسیار اهمیت می‌داده‌اند. خوشبختانه شاعران خوبی هم داریم چه در نسل جوان و چه قدیمی‌ترها. اما متاسفانه شاهد هستیم که هر روز بار شعری آلبوم‌های موسیقی کم و کمتر می‌شود. هر چند هنوز هم شعرهای قوی وجود دارند، اما اگر بخواهیم شرایط کارها را با ده سال پیش مقایسه کنیم می‌بینیم ترانه‌های آن سال‌ها نه یک سر و گردن بلکه صد سر و گردن بالاتر از ترانه‌های امروز بودند.

امروز خواننده خودش ترانه می‌گوید، آهنگ هم می‌سازد، تنظیم کار را هم خودش انجام می‌دهد و به همین دلیل هم شاهد اتفاق خاصی در کارها نیستیم. مگر یک ذهن چقدر توانایی دارد که هم ملودی بسازد، هم شعر بگوید، تنظیم کند و خوب بخواند؟ برای همین در اغلب آلبوم‌های موسیقی نیمی از قطعات به هم شبیه هستند.

عقب‌نشینی بزرگ‌ترها

هر چه جلوتر می‌رویم بزرگ ترهای موسیقی بیشتر عقب‌نشینی می‌کنند و افراد تازه وارد کار می‌شوند. ورود آدم‌های جدید در عرصه‌های مختلف اتفاقی است که در همه دنیا رخ می‌دهد، اما هیچ‌جا با ورود تازه‌ها قدیمی‌تر‌ها حذف نمی‌شوند یا شرایطی ایجاد نمی‌شود که خودشان عقب‌نشینی کنند. فرصت کار برای همه به یک اندازه فراهم است و این مردم هستند که تصمیم می‌گیرند کجا بروند و چه چیزی را گوش بدهند. در تهران دو تا سالن خوب داریم که آن هم مشخص است متعلق به کدام خواننده‌هاست. در تیتراژخوانی هم همین اتفاق‌ها رخ می‌دهد و این امتیاز تنها به بعضی افراد تعلق می‌گیرد.

آیا امیدی هست؟

من در عرصه موسیقی هیچ آموزشی ندیده ام. از 16 ـ15 سالگی کارم را خودم شروع کردم. از آن سال‌ها که کار می‌کردم هیچ استادی نداشتم.

موسیقی عشق من است و از بچگی شیفته‌اش بودم. من قبلا بازار آهن کار می‌کردم. در واقع بیزینس‌های متعددی را تجربه کرده‌ام. اما چند سالی است که فقط من هستم و موسیقی. همین هم که خدا ته صدایی به من داده و تنم سالم است راضی هستم؛ اما هیچ امیدی به بهتر شدن شرایط ندارم. اگر قرار بود اتفاق خوبی بیفتد تا به حال افتاده بود. وقتی افراد گلچین می‌شوند و هیچ‌کس حواسش به ما نیست، باید فکر کار خودم باشم و گوشه ذهنم این گزینه را که آیا دوست دارند ما غیرمجاز شویم یا نه را بررسی کنم.

پول در عالم موسیقی چه می‌کند؟

زمانی که ما کارمان را شروع کردیم از سالن 500 نفری تا 8000 نفری را هم در فضای باز پر می‌کردیم، اما آن زمان همه‌چیز یک توجیه منطقی داشت. پول سالن، بلیت‌ها، دستمزدها و... یک چارچوب مشخص داشت، اما اکنون خواننده برای دو شب اجرا 140 میلیون تومان دستمزد می‌گیرد و این موضوع روی بقیه قیمت‌ها هم تاثیر می‌گذارد و بلیت و سالن گران می‌شود و... حالا فکرش را بکنید خواننده جوانی که می‌بیند می‌تواند یکی دو ساله میلیاردر شود در این شرایط چقدر تغییر می‌کند و اخلاقش عوض می‌شود.

در نتیجه این شرایط عدد و رقم‌ها موسیقی را تحت‌تاثیر قرار داده‌اند و کار به جایی رسیده که خواننده آلبوم می‌دهد که کنسرت بگذارد و هزینه‌های آلبوم را برگرداند. با خودش می‌گوید چند تا اجرا بروم هزینه‌های آلبوم را برمی‌گردانم و سود هم می‌کنم. در واقع کمتر این فکر هست که آلبومی تولید شود تا هواداران خواننده بیایند و لذت ببرند.

زینب مرتضایی‌فرد - فرهنگ و هنر

نوا آنلاین...
ما را در سایت نوا آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار navaonline بازدید : 169 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 12:53

به گزارش جام جم نوا، خواننده لس‌آنجلسی بعد از قهرمانی تیم ملی کشی آزاد ایران در جام جهانی آمریکا، در بین ملی‌پوشان حاضر شد و با آنها عکس یادگاری گرفت.

منبع: میزان

نوا آنلاین...
ما را در سایت نوا آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار navaonline بازدید : 165 تاريخ : چهارشنبه 26 خرداد 1395 ساعت: 14:33

به گزارش جام جم نوا، طبق برنامه ریزی‌هایی که انجام گرفته مراسم هفتمین روز درگذشت مرحوم حبیب محبیان روز یکشنبه ۳۰ خرداد ماه از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ مسجد جامع شهرک غرب تهران برگزار می‌شود.

مرحوم حبیب محبیان روز جمعه ۲۱ خرداد ماه به دلیل ایست قلبی در محل زندگی اش خود رامسر دار فانی را وداع گفت.

نوا آنلاین...
ما را در سایت نوا آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار navaonline بازدید : 142 تاريخ : چهارشنبه 26 خرداد 1395 ساعت: 14:33

به گزارش جام جم نوا، سعی داریم ضمن پرداختن به خاطره انگیزترین تیتراژهای تلویزیونی در ماه مبارک رمضان، پرکارترین خواننده در این ماه مبارک را شناسایی کنیم.

**احسان خواجه امیری

احسان خواجه امیری در سال 1386 تیتراژ پرمخاطب ترین سریال ماه مبارک رمضان یعنی "میوه ممنوعه" را خواند به گونه ای که با گذشت 9 سال، هنوز هم اجرای این اثر در کنسرت های خواجه امیری با استقبال بی نظیری از جانب هوادارنش رو به رو می شود.

آهنگسازی قطعه های میانی و پایانی "میوه ممنوعه" را خواجه امیری انجام داده است.

سریال "میوه ممنوعه" به کارگردانی حسن فتحی در سال 86 از شبکه دو سیما پخش شد.

خواننده آلبوم "پائیز، تنهایی" همچنین تیتراژ سریال « مادرانه » را که در ماه رمضان سال 92 از شبکه 3 پخش می شد در کارنامه هنری خود دارد.

در سال 94 تیتراژ پایانی برنامه « ماه عسل » علیخانی را، "احسان خواجه امیری" خواند و نقطه درخشان دیگری در آلبوم تیتراژ های خود به ثبت رساند.

**علی لهراسبی

علی لهراسبی خواننده خوش صدای موسیقی پاپ کشورمان که در زمینه خواندن تیتراژ همیشه موفق ترین خواننده پاپ بوده، در ماه رمضان سال 91 نیز با خواندن تیتراژی میهمان مخاطبان سیما و موسیقی شد.

لهراسبی تیتراژ سریال "خداحافظ بچه" را با آهنگسازی حسین قربان پور برای پخش از شبکه سه سیما خوانده بود.

**محمد اصفهانی

سریال تلویزیونی "تکیه بر باد" از جمله آثار نمایشی سیما در ماه رمضان سال 90 بود که بازیگرانی چون مهدی فخیم زاده و افسانه پاکرو در آن به ایفای نقش می پرداختند.

تیتراژ این اثر را محمد اصفهانی خوانده که در زمان خود با استقبال پرشوری از جانب علاقه مندان موسیقی پاپ روبه رو شد.

آهنگسازی تیتراژ "تکیه بر باد" را مهدی یغمایی انجام داده و تنظیم قطعه هم بر عهده بهروز صفاریان بوده است.

** محسن یگانه

یگانه با اینکه چندان علاقه ای به حضور در تلویزیون ندارد، با این حال تیتراژ برنامه « ماه عسل » در سال 91 را در کارنامه هنری خود ثبت کرده است.

این خواننده پرطرفدار همچنین قطعه "هر چی تو بخوای" را هم برای تیتراژ پایانی برنامه ماه عسل در ماه رمضان سال 95، خوانده است.

**مرتضی پاشایی

زندگی زنده یاد مرتضی پاشایی با وجود اینکه طول بسیاری نداشت اما عرض پرعمقی داشت. اگر این خواننده پرطرفدار موسیقی پاپ کشورمان در آبان ماه 1393 با موسیقی زندگی بدرود نمی گفت، شاید تا این لحظه تیتراژهای بسیاری را در کارنامه هنری خود ثبت می کرد.

مرتضی پاشایی در ماه رمضان سال 93 و دو ماه پیش از اینکه از میان زمینیان پر بکشد، قطعه "نگران منی" را به عنوان تیتراژ ابتدایی برنامه « ماه عسل »خواند و بار دیگر جای قدم های خود را در قلب ها تثبیت کرد.

** آریا عظیمی نژاد

تیتراژ سریال تلویزیونی « پنج کیلومتر تا بهشت » را که در سال 90 از شبکه 3 پخش شد را، آریا عظیمی نژاد آهنگسازی کرده است.

**مهدی یراحی

یکی از اتفاق های غیرمنتظره ای که در ماه رمضان سال 94 در برنامه ماه عسل رخ داد، حضور نداشتن مهدی یراحی در هیچ یک از تیترازهای برنامه ماه عسل بود. البته علیخانی دلیل این موضوع را مشغله بالای یراحی در دوره مورد نظر، ذکر کرد.

به جز سال 94، در تمامی سال هایی که « ماه عسل » از شبکه سه سیما روی آنتن می رود، در تیتراژهای این برنامه حضور داشته است و همواره قطعه های ماندگار، ارزشمند و پرمخاطبی را ارائه داده است.


**محمد علیزاده

محمد علیزاده، خواننده آلبوم های "سورپرایز" و "دلت با منه" شهرت اصلی خود را به خواست خدا و با تیتراژ برنامه « شهر باران » در سال های 90 و 91 به دست آورد.

برگزاری نخستین کنسرت این خواننده پاپ در جشنواره موسیقی فجر سال 91 نیز بر شهرت کنونی وی، تاثیر بسیاری داشت.

تیتراژ « سریال خروس » شبکه 2 را هم که در سال 92 روی آنتن رفت، علیزاده خوانده بود.

این خواننده امسال نیز با خواندن تیتراژ سریال « برادر » میهمان روزه داران در شبکه 2 سیما است.

** مجید اخشابی

به یاد ماندنی ترین اثری که مجید اخشابی تاکنون خوانده، به طور یقین تیتراژ سریال « گمگشته » بوده است.

این سریال پرطرفدار در سال 80 و به کارگردانی رامبد جوان برای شبکه سه سیما تولید شد.

با در نظر گرفتن تعداد تیتراژهایی که هر یک از این خواننده ها در ماه رمضان خوانده اند، مهدی یراحی لقب پرکارترین خواننده در این مبارک را به خود اختصاص دهد.

یراحی همچنین دو سال پیش یک "اذان" بسیار زیبا را به همراه صوت لازم، منتشر کرد که مورد استقبال پرشور علاقه مندان موسیقی وی قرار گرفت.

منبع: میزان

نوا آنلاین...
ما را در سایت نوا آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار navaonline بازدید : 174 تاريخ : چهارشنبه 26 خرداد 1395 ساعت: 14:33

نوا آنلاین...
ما را در سایت نوا آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار navaonline بازدید : 163 تاريخ : سه شنبه 25 خرداد 1395 ساعت: 16:40

نوا آنلاین...
ما را در سایت نوا آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار navaonline بازدید : 153 تاريخ : سه شنبه 25 خرداد 1395 ساعت: 16:40

به گزارش جام جم نوا، این هنرمند ضمن اعلام این خبر، درباره دوران ممنوع‌الفعالیت بودن خود به «موسیقی ما» گفت: «از سال 88 کار تولید اولین کلیپ را شروع کردم و اوایل سال 89 منتشر شد. طی این هفت سال، اجازه فعالیت رسمی پیدا نکردم. در حالی که من کلیپ‌های انیمیشنی می‌ساختم و خودم در آنها حضور نداشتم و از آن‌جا که به نظر خودم مشکل محتوایی نداشت، فکر نمی‌کردم برای فعالیت رسمی‌ام دردسرساز شود.»

خالق «خوشبختیت آرزومه» اضافه کرد: «حدود پنج سال قبل برای مجوز آلبوم اقدام کردم، بعد از دوندگی‌ها و پیگیری‌های زیاد و گذر از تمام مراحل، ٣ سال پیش مجوز آلبوم را گرفتم و فکر می‌کردم همه مشکلات حل شده؛ اما بعد از دو ماه آن مجوز لغو شد! با پیگیری‌های متعدد متوجه شدم که مشکل اصلی همان کلیپ‌ها بوده است. در حالی که طی آن مدت، من فقط درگیر این بودم که جلوی پخش کلیپ‌ها را بگیرم و همه‌چیز در چارچوب قرار بگیرد. اما به هر حال آن ماجراها سه سال دیگر ادامه پیدا کرد تا اکنون که دیگر مشکلات فعالیت من به‌طور کامل برطرف شد.»

سیامک عباسی درباره انتشار همان آلبومی که سه سال پیش مجوز آن را دریافت کرده بود، گفت: «الان دیگر قصد انتشار آن آلبوم را ندارم. هرچند ترانه‌ها و ملودی‌‌ها همچنان تازگی دارند، اما به نظرم صداها و تنظیم‌ها قدیمی شده‌اند. به همین دلیل، قصد دارم آلبوم جدیدی را تهیه و منتشر کنم.»

این هنرمند در جواب سؤال ما مبنی بر احتمال عدم تکرار موفقیت‌های قبلی پس از اخذ مجوز گفت: «فکر می‌کنم کار من هیچ‌وقت فراتر از خط قرمزها نبوده که حالا با گرفتن مجوز، دچار محدودیت جدیدی شوم. آثار من همیشه در چارچوب بوده و تنها دلیل ممنوع‌الکاری من، پخش آثارم از شبکه‌های ماهواره‌ای یا برخی سایت‌ها بوده، نه محتوای آ‌نها. بنابراین حالا اصلاً نگران این نیستم که نتوانم آثار موفق قبلی را تکرار کنم.»

نوا آنلاین...
ما را در سایت نوا آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار navaonline بازدید : 150 تاريخ : سه شنبه 25 خرداد 1395 ساعت: 16:40

به گزارش جام جم نوا، آلبوم تصویری «خداوندان اسرار» دومین اثر از پروژه‌‌ی «آیینه‌ها» با آواز «همایون شجریان» و آهنگسازی «سهراب پورناظری» به همراه بازنشر سی‌دی صوتی آن عید فطر به انتشار درخواهد آمد. کارگردانی این پروژه را «رخشان بنی‌اعتماد» - کارگردان نامدار سینما- برعهده داشته است.

«خداوندان اسرار» که توسط انتشارات «ایران‌گام» منتشر شده، شامل دو بخش است. در بخش اول آن «ساز و آواز»ی بداهه در مقام اصفهان با اشعاری از مولوی اجرا شده و بخش دوم شامل روایتی با نام «رهایی» در سه پردهٔ «مهتاب، خداوندان اسرار، جانی و صد آه» بر روی اشعاری از خیام، مولوی و حافظ است. در این اثر علاوه بر ساخته‌های «سهراب پورناظری»، قطعه‌ای از ساخته‌های «کیخسرو پورناظری» با نام «یاوران» آمده است که پیش از این در آلبوم «حیرانی» منتشر شده بود و حالا «سهراب پورناظری» با نگاهی متفاوت آن را تنظیم و «همایون شجریان» اجرا کرده است.

در آلبوم تصویری آیین مشکاتیان (سازهای کوبه‌ای) حسین رضایی نیا (دف)، همایپن نصیری (سازهای کوبه ای)، حمید خوانساری (بربت) و داریوش آذر(باس) و «سهراب پورناظری» تنبور نواخته‌اند. در این اثر همچنین «مجتبی میرتهماسب» به عنوان مشاور کارگردان و مجری طرح فعالیت کرده است. هایده صفیاری و سپیده عبدالوهاب تدوین و باران کوثری، طراحی لباس و صحنه را انجام داده است. مدیریت تصویربرداری نیز برعهده‌ی علی تبریزی بوده است.

«خداوندان اسرار» در سال 91 در قالب یک تور کنسرت در تهران و چندین شهرستان برگزار شد.

این در حالی است که سال گذشته، آلبوم صوتی این اثر نیز به انتشار درآمد، اثری که در ایران، ترکیه و امریکا ضبط شده است. پروژهٔ «آیینه‌ها» شامل پنج اثر است که در قالب آلبوم‌های صوتی و تصویری خداوندان اسرار، آیینه‌ها و مستندی با نام «آن سوی آیینه‌ها» به کارگردانی رخشان بنی‌اعتماد به تناوب منتشر خواهد شد. پیش از این، کنسرت موسیقی «آیینه‌ها» در ۵۳ اجرا در شهرهای مختلف ایران، اروپا و آفریقا اجرا شده است.

منبع: موسیقی ما

نوا آنلاین...
ما را در سایت نوا آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار navaonline بازدید : 151 تاريخ : دوشنبه 24 خرداد 1395 ساعت: 3:02

به گزارش جام جم سیما ، کارن همایونفر آهنگساز بعد از پخش چند برنامه از «ماه عسل» ۹۵ در یادداشتی در صفحه مجازی خود به احسان علیخانی گلایه کرد که موسیقی آثار او دائم در برنامه های صداوسیما استفاده می شود درحالیکه حقوق مادی و معنوی وی رعایت نمی شود.

وی با اظهار علاقه به برنامه «ماه عسل» علیخانی عنوان کرده بود که حقوق مادی خود را پیشکش «ماه عسل» و سازمان صداوسیما می کند اما حداقل انتظار دارد که این برنامه حقوق معنوی او را با ذکر اثر و خالق آن اعلام کند.

این انتقاد باعث شد احسان علیخانی شب گذشته ۲۲ خرداد در ابتدای برنامه به این نکته همایونفر اشاره و بیان کرد: کارن هماینفر یکی از دوستان عزیز من در سینما و تلویزیون است و ما نمی توانیم، بشماریم که موسیقی متن چه تعداد فیلم سینمایی و سریال توسط او تنظیم و ساخته شده است. ما در بسیاری از گفتگوهای برنامه به عنوان زیر صدا از آثار همایونفر استفاده کرده ایم و او یک تذکر بسیار حرفه ای در نهایت ادب و محبت به من داشت. من هم از او سپاسگزارم و از او برای استفاده از این موسیقی ها اجازه می گیرم.

وی ادامه داد: ساخت موسیقی خوب و حرفه ای اصلا ساده نیست وگرنه امروزه تولید موسیقی کار ساده ای شده است. بعضی از دوستان ما آنقدر خوب روی درام و قصه، موسیقی خلق می کنند که شما حیفتان می آید از آن موسیقی استفاده نکنید. من دوست داشتم از این برنامه به همایونفر به دلیل محبتی که به ما دارد عرض ادب و همچنین سپاسگزاری کنم.

علیخانی در ادامه برنامه درباره مهمانانی که به برنامه «ماه عسل» می آورد، اظهار کرد: اشتباه نکنید قهرمان خاموشی که در کنار شما زندگی می کند لزوما نباید فرد عجیبی باشد و یا قصه غریبی داشته باشد. این قهرمانان کسانی هستند که شما با دیدنشان با خود گفته اید که آن فرد چقدر بزرگ بوده است و چقدر خوب توانسته است از موانع و پیچ و خم های زندگی عبور کند و از تهدیدهای زندگی فرصت بسازد.

وی از عمو سبحان به عنوان مهمان خود یاد کرد که صاحب سه کتاب است و زندگی پر فراز و نشیب خود را در آن کتاب ها به نگارش درآورده بود.

منبع : مهر

نوا آنلاین...
ما را در سایت نوا آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار navaonline بازدید : 161 تاريخ : دوشنبه 24 خرداد 1395 ساعت: 3:02

به گزارش جام جم نوا، پیامی در تلگرام دست به دست می چرخد. در این پیام نوشته شده «هموطنان عزیز، اگر یکی از بچه های کار را دیدید که در خیابان ساز میزند و می خواند واحساس کردید چیزی از موسیقی در اوست، که با تمرین قطعا بهتر می شود، لطفا یک دقیقه فیلم ازش بگیرید و این فیلم رو به آدرس [email protected]بفرستید. پوریا حیدری، اهنگساز خوب کشورمون ، و جمعی از دوستانشون قصد دارن به این بچه های موزیسین خیابانی کمک کنند تا زندگی شان تغییر کند.»

این حرکت چیست و قرار است چه حمایتی از کودکان شود؟ پوریا حیدری در پاسخ به این پرسش می گوید: «ما با انتشار کلیپی کوتاه تصمیم گرفتیم کودکان و نوجوانان زیر 18 سالی را که در خیابان های ایران آواز می خوانند یا ساز می زنند و مهارتی در این کار دارند را جذب کرده و ضمن تعلیم به آن ها، به میزانی که در خیابان درآمد داشته اند به آن ها حقوق دهیم.»

او در ادامه توضیح می دهد:« تصمیم داریم استعدادهای این کودکان را شکوفاتر کنیم تا به نوعی برای آن ها اشتغال زایی کنیم. البته طرح هایی چون معرفی این کودکان به گروه های موسیقی پس از پایان آموزش را هم در ذهن داریم که هنوز در حد ایده است.»

حیدری با اشاره به حمایت های شهرداری و برخی افراد از این طرح خاطرنشان می کند: «شهرداری حمایت های خوبی از ما داشته و مکانی برای این کار در اختیار ما قرار داده است. برخی دوستان ما هم حمایت های مالی انجام داده اند اما ما کار را تازه آغاز کردیم و هنوز کودکی به ما معرفی نشده است.»

این آهنگساز درباره کلیپ هایی که تا به حال ایمیل شده می گوید: «متاسفانه فیلم هایی که تا به حال برای ما ارسال کردند همگی کلیپ های معروف مربوط به آدم های مسن بوده در حالی که ما به دنبال استعدادهای تازه و جوان هستیم. امیدوارم در روزهای آینده موفق به دریافت کلیپ هایی از کودکان کار با استعداد در حوزه موسیقی شویم.»

او با تاکید بر این که دوست دارد این حرکت دائمی باشد و اتفاق های خوبی رقم بخورد می افزاید: «این کار به صورت مقطعی جواب نمی دهد. روز به روز بر تعداد افرادی که در خیابان به کسب درآمد از راه موسیقی می پردازند افزوده می شود در حالی که بیشتر مردم به کودکان بیمار توجه دارند و سعی می کنند این کودکان را شاد کنند در حالی که کودکانی که در خیابان کار می کنند وضع بدتری دارند و ممکن است بیمار شده و اتفاقات بدتری برایشان رخ دهد.»

حیدری در پاسخ به این پرسش که آیا آزمونی هم از افراد شناسایی شده گرفته می شود، می گوید: «خیر، ما براساس کلیپ هایی که ارسال می شود استعداد این کودکان را ارزیابی کرده و پس از شناسایی از آن ها حمایت خواهیم کرد.»

منبع: خبرآنلاین

نوا آنلاین...
ما را در سایت نوا آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار navaonline بازدید : 162 تاريخ : دوشنبه 24 خرداد 1395 ساعت: 3:02

به گزارش جام جم نوا، پلیس فلوریدا می‌گوید که این خواننده پس از اجرای کنسرت در حال امضای عکس برای هواداران بود که فردی ناشناس به سوی او آتش گشود.

پلیس اورلاندو پس از این حادثه در توئیتر نوشت: «با اندوهی عمیق خبر درگذشت کریستینا گریمی را تائید می‌کنیم.»

فرد مهاجم پس از شلیک چند گلوله به این خواننده خودکشی کرد. این خواننده جوان پس از حادثه تیراندازی با جراحات فراوان به بیمارستانی محلی منتقل شد و در بیمارستان درگذشت.

گریمی سال 2014 با شرکت در مسابقات استعدادیابی به شهرت رسید. او هنگام مرگ 22 سال داشت.

پلیس می‌گوید این خواننده جمعه ساعت 22 و 45 دقیقه به وقت محلی در محل برگزاری کنسرت در اورلاندو مورد اصابت گلوله قرار گرفت. هویت مهاجم که دو اسلحه گرم همراه داشت، همچنان ناشناس است.

خبر این حمله به سرعت در شبکه‌های اجتماعی پخش شد و واکنش‌های هواداران این خواننده را برانگیخت.

نوا آنلاین...
ما را در سایت نوا آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار navaonline بازدید : 167 تاريخ : يکشنبه 23 خرداد 1395 ساعت: 7:35

به گزارش جام جم نوا ، حبیب محبیان چهارم مهر 1331 خورشیدی در شمیران تهران به‌ دنیا آمد، سال 1360 ایران را ترک کرد و سال 1364 در لس آنجلس آمریکا ساکن شد.

در خانواده وی، برادرانش نیز به موسیقی علاقه داشتند اما تنها خود حبیب به موسیقی حرفه‌ای روی آورد.

شایان ذکر است در سال 1393 کتاب «مرد تنهای شب» به قلم حبیب محبیان انتشار یافت و در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران همان سال نیز ارائه شد.

این کتاب برگزیده‌ای از آثار و ترانه‌های حبیب در تمام سال‌های فعالیتش را تشکیل داده است.

حبیب محبیان سال 1388 با نگارش نامه‌ای به رئیس دولت دهم خواستار حضور در کشور شد و با موافقت ضمنی و پذیرفتن رعایت برخی شروط به همراه خانواده اش به ایران بازگشت و در رامسر اقامت کرد.

شهرستان رامسر با جمعیتی دست کم 70 هزار نفر در غرب مازندران واقع است.

نوا آنلاین...
ما را در سایت نوا آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار navaonline بازدید : 166 تاريخ : يکشنبه 23 خرداد 1395 ساعت: 7:35